loading...
حرف هایی از جنس دل
مدیریت سایت

با سلام خدمت بازدید کنندگان و عاشقان عزیز

خواهشا نظرات خود را بعد از دیدن پست بگذارید ممنون

♥عشقـــــــــــک♥ بازدید : 13 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

دلم می خواد بهت بگم این رسم عاشقی نبود

هق هق اخر صدات برای قلب من نبود

دلم می خواد بهت بگم این روزا بی قرارتم

حتی اگه می بینی تو اینجوری سرد وساکتم

دلم می خواد بهت بگم چرا صدام نمی کنی

مثل گذشته های دور حتی نگام نمی کنی

دلم می خواد بهت بگم نبض نفس های منی

حتی اگه نبینمت همیشه رویای منی

دلم می خواد بهت بگم از این زمونه خسته ام

درای قلبمو واسه همه به جز تو بسته ام

دلم می خواد بهت بگم دیگه ترانه ندارم

اگه تو از پیشم بری بدون تو کم میارم

دلم می خواد بگم نرو تورو خدا پیشم بمون

این همه بی قراری رو از توی چشمم بخون

دلم می خواد بهت بگم اره واسه چشمات کمم

خودت که بهتر می دونی شریک درد و ماتمم

دلم می خواد بهت بگم کنار لحظه هام بمون

این همه اشک و حسرت رو از روی دلتنگی بدون

دلم می خواد بهت بگم اگه تو تنهام بذاری

باید برای قبر من گلای مریم بیاری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 4,221
  • کدهای اختصاصی