loading...
حرف هایی از جنس دل
مدیریت سایت

با سلام خدمت بازدید کنندگان و عاشقان عزیز

خواهشا نظرات خود را بعد از دیدن پست بگذارید ممنون

♥عشقـــــــــــک♥ بازدید : 20 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دختر:عشقم شرط بندی کنیم؟؟؟

پسر:باشه...خا نومم...بکنیم...

دختر: تو نمی تو نی 24 ساعت بدون من بمو نی...

پسر: می تو نم...

دختر: می بینیم...

24 ساعت شروع می شه و پسر از سرطان عشقش و ا ینکه

خیلی زود قراره بمیره خبر نداشته ...

24 ساعت تموم می شه و پسرمیره جلوی در خو نه ی دختر ...

در می زنه ولی کسی درو باز نمی کنه...داخل خو نه می شه

و دختر رو می بینه که روی مبل دراز کشیده و روش یک یادداشت هست ...

یادداشت: 24 ساعت بدون من موندی ... یک عمر هم بدون من می تو نی بمو نی

عشق من ... دوستت دارم ...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 4,225
  • کدهای اختصاصی