loading...
حرف هایی از جنس دل
مدیریت سایت

با سلام خدمت بازدید کنندگان و عاشقان عزیز

خواهشا نظرات خود را بعد از دیدن پست بگذارید ممنون

♥عشقـــــــــــک♥ بازدید : 12 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

امدی چه زیبا . گفتم دوستت دارم چه صادقانه

پذیرفتی چه فریبنده نیازمندت شدم چه حقیرانه

به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوا نمردانه

واژه غریب خداحافظ به میان امد چه بی رحمانه

ومن سوختم چه عاشقانه

***

حرف های دلم را هیچ وقت نفهمید

فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید !

روزی که در زیر خاک گلویم

را به تاراج می برند

***

دلتنگ شدن حس نبودن کسی است که تمام

وجودت یکباره تمنای بود نش را می کشد...

***

می گویند کلمات می توا نند سخت ترین لحظه ها را توصیف کنند !

اما هرگز شکستن قلب قابل توصیف نیست....

***

معجزه یعنی...

تو در خیالت ...

گاهی به من فکر می کنی!

***

دلم به بها نه ندیدنت گریست بگذار بگرید

و بدا ند هر چه خواست همیشه نیست

***

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکستو

از سادگی خیانت ...

***

خدایا ...! من به هر تحقیری که شدم

با صدای بلند خنندیدم .

نامم را گذاشتند با جنبه!!!

بی ا نکه بدا نند خندیدم

تا صدای شکستن قلبم رو نشنوند...!

***

باور کن ساده نیست گذشتن

از کسی که گذشته ات را ساخته

***

دوستت دارم هایت را برای کسی خرج کن

که ارزشش را داشته باشد

***

بهم گفت دوستت دارم گفتم دوستت ندارم

این دروغ به ان دروغ در

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 4,289
  • کدهای اختصاصی