loading...
حرف هایی از جنس دل
مدیریت سایت

با سلام خدمت بازدید کنندگان و عاشقان عزیز

خواهشا نظرات خود را بعد از دیدن پست بگذارید ممنون

♥عشقـــــــــــک♥ بازدید : 14 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (1)

 

 

 

 

انتظار قشنگه

برای کسی که عاشقانه دوسش داری

براش جون میدی

تا زنده هستی دوست داری

داشته باشیش

***

تا دیروز تموم بود عمر من

ولی امروز نوزادی بیش نیست

تو  هستی که دل را جوان کردی

رویایی به زیبایی خود به من عطا کردی

رویایی که دادی مال من است

اشیانه ساز دل های من است

***

رویای زندگیم تو بودی

ارامش ساز زندگیم تو بودی

رویای من بیا زندگیم رو نورانی کن

شب های زندگیم رو افتابی کن

بذار زندگی روی من اتش بگیرد

تو بیا اتش نشان زندگیم شو

***

زندگیم بدون تو رو به پایانه

قلبم بدون تو دیگه بهانه ای برای تپیدن نداره

نفسم از هوای تو سیر میشه

اگر نباشی من هم نخواهم بود

***

سر بذار به روی سینه ام خوابت بگیره

عاشقی هم با این کارات اتش می گیره

در دل من اشوبی پر هیاهو بر پاست

اشوبی که از دوریت به وجود امده نه از نبودنت

***

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 205
  • بازدید کلی : 4,305
  • کدهای اختصاصی