loading...
حرف هایی از جنس دل
مدیریت سایت

با سلام خدمت بازدید کنندگان و عاشقان عزیز

خواهشا نظرات خود را بعد از دیدن پست بگذارید ممنون

♥عشقـــــــــــک♥ بازدید : 6 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

گاهی اونقدر غرق ارزو ها هستی

که فراموش می کنی خودت ارزوی کسی هستی .

 

اگه تو دنیا قرار باشه جای چیزی باشم

دوست دارم جای اشک باشم توی چشمات متولد بشم

روی پلکات جون بگرم روی صورتت جاری بشم

و روی لبت بمیرم

 

اگه دو تا بودی می ذاشتمت رو دو تا چشمام ...

اما حالا که یه دونه ای می ذارمت تو قلبم

 

می گویند که شقایق ها هرگز نمی میرند

پس تو را تا مرگ شقایق ها دوست دارم

 

شمع سوزان توام این گون خاموشم نکن...

در کنارت نیستم ... اما فراموشم نکن .

 

عشق وقتی زیباست که برای تو باشد

اشک وقتی زیباست که برای تو باشد ...

تو وقتی زیبایی که برای من باشی...

دوستت دارم

 

ساده نوشتن نیز چون ساده زیستن زیباست

پس ساده می نویسم دوستت دارم ...!

 

باغبان در را باز کن من مرد گلچین نیستم

من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم!

 

بهترین اهنگ زندگی ام تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز دیدار توست

 

غروب جایی است که اسمان زمین را می بوسد

امشب می خواهم برایت غروب کنم کجایی اسمان؟!!

 

کاش بودی تا دلم تنها نبود...

تا اسیر غصه فردا نبود...

کاش بودی تا فقط باور کنی

بی تو هرگز زندگی زیبا نبود .

 

به اولین قاصدکی که از شهر قشنگ زندگی تو بگذره

پیغام میدم که هیچ چیز نمی تونه مهرت رو از دلم جدا کنه

حتی فاصله ها !!!

 

دوست داشتن دل می خواهد نه دلیل ...

پس بدون دلیل دوستت دارم .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 192
  • بازدید کلی : 4,292
  • کدهای اختصاصی