loading...
حرف هایی از جنس دل
مدیریت سایت

با سلام خدمت بازدید کنندگان و عاشقان عزیز

خواهشا نظرات خود را بعد از دیدن پست بگذارید ممنون

♥عشقـــــــــــک♥ بازدید : 10 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 

به سلامتی همه اونایی که

انقدر دلشون گرفته که خواب به چشماشون نمیاد

اونایی که با اینکه می دونن طرفشون راحت خوابیده

باز هم هر چند دقیقه زیر چشمی موبایلشونو نگاه می کنن

که شاید یه اس ام اس روشنش کنه!!!!

***

دلتنگم

نه برای روزهایی که رفتی...

نه برای ارزوهایی که ورق ورق شعر کردم

دلتنگم

نه برای "بودن هایش"

که او باشد یا نباشد. عاشقش هستم!

فقط دلتنگم

برای دوستت دارم هایی که برای او گفتم

و او سکوت کرد!!!

***

گفتم نرو نمی تونی فراموشم کنی

برگشت و نگام کرد....گفتم دیدی نمی تونی...

گفت:ببخشید شما؟؟!!

***

یه وقت هایی که دلت گرفته

بغض داری

اروم نیستی!

دلت براش تنگ شده...

حوصله هیچ کسو نداری!

به یاد لحظه ای بیفت که

اون همه ی بی قراری های تو رو دید

اما...

چشماشو بست و رفت...!

***

برو من با خوذم و دل شکسته ام کنار خواهم امد...

قانع کردن دلم بهتر است از تمنای عشق از تو و وجود یخ زده ات...

***

دیکته زندگیمون پر از غلط است!

ولی نگران نباش

خودش گفته قبل از نمره دادن...

اگر پشیمان شوی

غلط هایت را پاک می کنم!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 137
  • بازدید کلی : 4,237
  • کدهای اختصاصی