loading...
حرف هایی از جنس دل
مدیریت سایت

با سلام خدمت بازدید کنندگان و عاشقان عزیز

خواهشا نظرات خود را بعد از دیدن پست بگذارید ممنون

♥عشقـــــــــــک♥ بازدید : 12 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

مرد رویا یی کسیه که:

وقتی مثل سگ و گربه به جون هم افتا دین

شب نذاره از بغلش جم بخوری بگه : اشتی نکردیماااااااا

اما من بی تو خوا بم نمیبره

 

من زندگی را در عشق . عشق را در قلب . قلب را به خاطر

ا ینکه اشیا نه توست دوست دارم

 

امشب شب اخره که مزاحم دلش شدم

خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم

بدرقه لازم ندارم خودم میرم عزیز ترین

نذار بمونه زیر پا قلبمو بر دار از زمین

دوستت دارم برای تو فقط یک حرف ساده بود

غافل از ا ینکه قلب من منتظر اشاره بود

 

ای کسا نی که مامور دفن من هستید گوش فرا دهید :

تا بوت مرا در جای بلندی قرار دهید تا باد بوی مرا به سرزمین عاشقان ببرد

چشمان مرا باز بگذارید تا همه بدا نند که چشمان من در ارزوی دیدن گل باغم

چقدر حسرت کشیدن دستان مرا از تا بوت بیرون بگذارید تا همه بدا نند

که دستان من به معشوق خویش نرسیده  روی مرا با پارچه ی سیاهی

بپوشا نید تا همه بدا نند که روز های من در سیاهی گذشته است و

روی قبر من یک تیکه یخ بگذارید تا وقتی اب میشود احساس کنم

که معشوقم دارد برا یم اشک می ریزد

 

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه؟دیدی اشتباه کردی دوستت دارم

 حرف نیست یک زندگیه . اما زندگی دو حرف بیشتر نیست توووو !

 

الهی شهر عشق ا تش بگیرد

جدا یی دق کند ماتم بگیرد

الهی تا زمین هست و زمان است

کسی عشق تو را از من نگیرد

 

وقتی فراموشت خواهم کرد که عقلم خاموش .

نفسم قطع و روحم در اسمان و بدنم زیر خاک باشد

 

ببین ا ین اسمش دله اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی.

اگه قرار بود بفهمه که نمیشه . میشد مغز . دل دیگه نمی فهمه !!

 

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران می کنیم

در غربتی تاریک و سرد .از غم حکا یت می کنیم

امشب وجود خسته است . از سردی دلهای سرد

ا یا تو هم در یاد من هستی در ا ین شبهای درد؟

 

هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس

چون که رخسار تو یدم . هدفم سخت شکست

 

دختر: قول بدی که هیچ وقت دختری رو بیشتر از من دوست نداشته باشی

پسر:من دوست دارم اما نمی تونم همچین قولی بدم!

دختر در حال گریه: یعنی یکی رو بعد از من دوست خواهی داشت؟

پسر با خنده: دختری که بعد از تو دوست خواهم داشت . تو رو مامان صدا می زنه .

 

با یه قامت شکسته . با نگاهی مات و خسته

سرشو برده تو شونش . یه نفر تنها نشسته

توی تنها ییش یه درده .جای پای قلبی سرده

گل سرخی بوده اما. دیگه پژمرده و زرده

فارغ از دیروز و فردا .غرقه تو دریای درداش

حسرتش یه عشق نا به . که وفا کنه به عهداش ...

 

دختری از پسری پرسید: من خوشگلم؟ گفت: نه گفت :

دوستم داری؟ گفت نوچ گفت :اگه بمیرم گریه میکنی؟

گفت اصلا ! دختره چشماش پر از اشک شد . هیچی نگفت

پسره بغلش کرد گفت: تو خوشگل نیستی زیبا ترینی .

دوست ندارم چون عاشقتم . اگه تو بمیری گریه نمیکنم

چون منم می میرم

 

هیچ چیز دلنشین تر از ا ین نیست که مدام نامت را صدا بزنم

؟ ... با یک علامت سوال و تو با حوصله جواب بدی جون دلم؟

 

عشق یعنی بعد از یک دعوای مفصل . از روی لجبازی گوشی

رو بذاری روی سا یلنت و بری زیر پتو بعد هر چند دقیقه یه بار

یواشکی گوشه ی پتو رو کنار بزنی و زل بزنی به سقف

تا ببینی نوری از گوشی روی سقف افتاده یا نه؟؟؟

 

چه صبحی میشه اون صبحی که با صدای گوشی از

خواب بیدار میشی صدات در نمیاد ... ولی از پشت خط

یه صدای مهربون میگه : تنبل کوچولوی من پاشو می خوام

روزمو با شنیدن صدات شروع کنم !!!!!

 

همه د نیا هم که داشته باشی . بازهم دلت می خواهد

بعضی وقتها ... فقط بعضی وقتها . اصلا برای یک لحظه

هم که شده . تمام د نیای یک نفر باشی ...!

 

گو یند مکتب عشق را 10 کلاس است

1. نگاه 2. عشق 3. مهر و محبت 4. عاطفه و احساس 5 . دوستی

6. خواستن 7. بوسه 8. ازدواج 9. زندگی 10. مرگ

 



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 4,287
  • کدهای اختصاصی